1. Welcome to the #1 Gambling Community with the best minds across the entire gambling spectrum. REGISTER NOW!
  2. Have a gambling question?

    Post it here and our gambling experts will answer it!
    Dismiss Notice
  3. Discussions in this section are assumed to be EV- as they are outside of the Advantage Play section. For EV+ discussions, please visit the Advantage Play section.
    Dismiss Notice

Roulette Thank you Turbo & mr j

Discussion in 'Roulette Forum' started by mr j, Jul 2, 2018.

  1. Nathan Detroit

    Nathan Detroit Well-Known Member Founding Member

    Joined:
    Dec 25, 2014
    Likes:
    2,087
    Bago ,


    Re. Ponies ,Don`t take ant advice from " Onslow ": .
     
  2. Bago

    Bago Well-Known Member

    Joined:
    Jun 16, 2017
    Likes:
    326
    Location:
    Mars
    Hi Nathan, I play french races only, so I don't listen to this guy, but thanks for the warning.
     
  3. TurboGenius

    TurboGenius Well-Known Member Founding Member

    Joined:
    Jan 25, 2015
    Likes:
    1,794
    Occupation:
    Self proclaimed Theoretical Philosopher
    Location:
    Near Atlantic City New Jersey
    lol
    Let's get Turbo G and Turbo God to the top 2 this week !!
    I still have no idea how you can change your name there and how did you get GOD to show
    up instead of just the G ????? lol
    Too good
     
  4. SERGIO

    SERGIO Active Member

    Joined:
    Feb 6, 2018
    Likes:
    74
    Location:
    ESPAÑA
    Hola caballeros, lo digo por Turbo y el Sr. J.
    Me gustaría preguntarles algo en privado a los dos, pero veo que nunca responden, ya que pude verificar algo importante sobre ustedes.
    Creo que ambos juegan de manera similar o similar, pero uno plano y el otro con progresión, ¿es correcto?
    Me parece que ya entiendo a qué se refiere el Sr. J con un juego para cazar repetidores que es impresionante, tiene que ver con los rangos de donde se recogen las repeticiones, son menos de los que menciono en su juego, ¿no?
    Y me imagino que Turbo hace lo mismo, pero selecciona más números, porque son lo mejor para calentar y, aunque son más con una progresión positiva, siempre ganarán por la concentración de hits, donde estos números se han convertido en el ¿verdad?
    Me gustaría detallar mis preguntas más con usted, pero creo que me ha entendido, solo me gustaría saber si ha entendido lo que le he pedido y me diga sí o no. jajaaj
    Gracias a todos, señores.

    un gran saludo
     

Share This Page